مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

یک کارگردان فرانسوی درحال تهیه مستندی از حادثه 11سپتامبر است که درآن اطلاعات تازه ای از این حادثه افشا خواهد شد.

به گزارش "حوادث دات نت" به نقل از البرز سمیره بن ترکی سعیدی کارگردان فرانسوی - الجزایری درجریان تهیه این فیلم به منابعی دست یافته که اطلاعات تازه ای را ازچگونگی وقوع این حادثه دراختیار او قرار داده اند.

دربخشی ازاین مستند این کارگردان به موضوع خرید ساختمانهای دوقلوی تجارت جهانی توسط دو صهیونیست اشاره میکند که دوماه قبل از حادثه اقدام به خرید آن نموده اند.

این دو صهیونیست پس از خرید این ساختمانها آنها را به دوبرابر ارزش واقعی بیمه حوادث مینمایند تا درصورت بروز هرگونه حادثه ای پول هنگفتی را به جیب بزنند.

پشت پرده انفجار ساختمانهای تجارت جهانی در حادثه 11سپتامبر

درادامه این مستند موضوع اخراج تمام نیروهای امنیتی حاضر درساختمان آنهم فقط چند روز قبل ازحادثه مورد بررسی قرار میگرد که براساس آن مشخص میشود درروزهای منتهی به 11سپتامبر فقط نیروهایی اجازه حضور دراین ساختمان را داشته اند که ازموقعیت تمام نقاط حساس ساختمان مطلع بوده اند.

این امر بااین هدف صورت گرفته که نیروهای مذکور فرصت لازم را برای بمب گذاری در نقاطی داشته باشند که با انفجار ناشی ازآنها ساختمان به یکباره فرو بریزد.

دربخش دیگری ازاین مستند موضوع ترور احمد شاه مسعود  مورد بررسی قرار گرفته و رابطه این ترور با موضوع 11سپتامبر مرتبط معرفی شده است .

این کارگردان فرانسوی معتقد است احمد شاه مسعود درست 2 روز قبل از حادثه 11سپتامبر ترور میشود زیرا او تنها کسی بود که بن لادن را کاملا میشناخت .

پشت پرده انفجار ساختمانهای تجارت جهانی در حادثه 11سپتامبر

وی میگوید: شاه مسعود بدلیل این اطلاعات گرانقیمت و ترس ازافشای چهره واقعی بن لادن واینکه چنین فردی قادر به طراحی و اجرای عملیات هواپیما ربایی و انهدام ساختمانهای مذکور نیست هدف تروریستهای وابسته به صهیونیستها قرار میگیردتااین اطلاعات افشا نشود.

وی گفت:هم اکنون باگذشت سالها ازاین ماجرا هنوز اجازه بررسی چگونگی حادثه به فعالان رسانه ای داده نمیشود ازهمین رو فعالیت دراین حوزه ازنظر سرویسهای امنیتی آمریکا خط قرمز امنیتی تعریف شده است .

بن ترکی سعیدی افزود: ماقادر نیستیم فیلمهایی باموضوع 11سپتامبر را در رسانه هابه نمایش بگذاریم و بجز اینترنت و رسانه های ایران حتی کشورهای اسلامی نیز دراین خصوص سانسور عجیبی را اعمال مینمایند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:43 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 525795
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1